Przejdź do stopki

OBSŁUGA INTERESANTÓW W URZĘDZIE GMINY SŁOPNICE

OBSŁUGA INTERESANTÓW W URZĘDZIE GMINY SŁOPNICE

Treść

Oznacza to realizację zadań w szczególnym trybie:

  • bezpośrednia obsługa interesantów realizowana jest z zachowaniem zasady, że dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba (z wyłączeniem pracowników). Pozostali interesanci oczekują na korytarzu z zachowaniem odpowiedniej odległości.
  • nadal rekomendujemy ograniczenie osobistych wizyt i zalecamy kontakt z Urzędem Gminy Słopnice przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (przesyłka pocztowa lub pozostawienie pism, wniosków, deklaracji w skrzynce korespondencyjnej znajdującej się przy wejściu głównym do Urzędu Gminy).
  • celem zwiększenia Państwa bezpieczeństwa oraz uniknięcia kolejek i ograniczenia czasu oczekiwania na miejscu, rekomendujemy wcześniejsze uzgadnianie – telefoniczne lub mailowe – terminu osobistej wizyty w Urzędzie.
  • należy pamiętać o obowiązku zakrywania ust i nosa oraz obowiązkowej dezynfekcji rąk (przy wejściu na teren urzędu gminy) – w celu identyfikacji tożsamości wnioskodawcy konieczne będzie chwilowe odsłonięcie twarzy.
  • zalecamy również posiadanie jednorazowych rękawiczek oraz zabranie w miarę możliwości własnych przyborów do pisania.
  • kasa Urzędu Gminy pozostaje nieczynna,  opłaty można dokonywać przelewem lub w banku, a w celu ograniczenia czasu obsługi, prosimy w miarę możliwości o wcześniejsze dokonanie opłaty na konto:       10 8589 0006 0190 0009 6032 0004

Wysokości opłat:
• Skrócony odpis aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu                               22,00 zł
• Zupełny odpis aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu                                  30,00 zł
• Sporządzenie aktu małżeństwa                                                               84,00 zł
• Wydanie zaświadczenia                                                                                17,00 zł
• Poświadczenie własnoręczności podpisu                                                  9,00 zł
• Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach                                             21,00 zł

 

Druki wpłat znajdują się w holu przy wejściu do Urzędu Gminy.
Wpłaty w banku na rzecz Gminy są zwolnione z dodatkowych kosztów.

 

Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:
Urząd Gminy Słopnice
adres: 34-615 Słopnice 911
ePUAP: /ugslopnice/skrytka
adres e-mail: gmina@slopnice.pl
tel.: 18 3326 200


KONTAKT Z PRACOWNIKAMI


Przypominamy! Bezpośrednia obsługa dotyczy tylko i wyłącznie osób, które nie są objęte kwarantanną lub izolacją i nie posiadają objawów choroby zakaźnej.
Zwracamy się z prośbą o odpowiedzialne potraktowanie wprowadzonych zasad i ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w Urzędzie Gminy. Dziękujemy za wyrozumiałość.
O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować  za pośrednictwem strony internetowej www.slopnice.pl.