OBRADY XXI SESJI RADY GMINY SŁOPNICE
Treść
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, przedstawienie porządku obrad, ewentualne zmiany.
2. Przyjęcie protokołu z XX sesji Rady Gminy Słopnice.
3. Sprawozdanie Wójta Gminy Słopnice z działań w okresie międzysesyjnym.
4. Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Słopnice z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr IV/36/19 Rady Gminy Słopnice z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych Rady Gminy Słopnice oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr V/44/19 Rady Gminy Słopnice z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie ustalenia zasad wypłaty i wysokości diet oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowych dla sołtysów z terenu gminy Słopnice.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XIV/115/20 Rady Gminy Słopnice z dnia 25 września 2020 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słopnice.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XIV/116/20 Rady gminy Słopnice z dnia 25 września 2020 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowania odpadami komunalnymi i sposobu świadczenia usług przez punkt zbierania odpadów komunalnych.
9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzaju dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie przyjmowania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Słopnice, sposobu ich świadczenia oraz wysokości ceny za te usługi.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XV/129/20 Rady Gminy Słopnice z dnia 27 listopada 2020r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na terenie Gminy Słopnice.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami działającymi na terenie Gminy Słopnice.
14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu osłonowego wspierania rodzin opiekujących się dziećmi niepełnosprawnymi w realizacji zadań edukacyjnych.
15. Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2022.
16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Słopnice.
17. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie i w uchwale budżetowej gminy Słopnice na 2021 rok.
18. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słopnice.
19. Informacja o realizacji zadań oświatowych w Gminie Słopnice w roku szkolnym 2020/2021.
20. Wolne wnioski i informacje.
21. Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy Słopnice
(-) Józef Bednarczyk