Przejdź do stopki

INFORMACJA URZĘDU GMINY SŁOPNICE

Treść

  • Rekomendujemy ograniczenie osobistych wizyt i zalecamy kontakt z Urzędem Gminy Słopnice przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, platformy ePuap a także korespondencji tradycyjnej (przesyłka pocztowa) lub pozostawienie pism, wniosków, deklaracji w skrzynce korespondencyjnej znajdującej się przy wejściu głównym do urzędu gminy.
  • Bezpośrednia obsługa interesantów realizowana jest z zachowaniem zasady, że dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba (z wyłączeniem pracowników). Pozostali interesanci oczekują na korytarzu z zachowaniem bezpiecznej odległości.
  • Należy pamiętać o obowiązku zakrywania ust i nosa oraz obowiązkowej dezynfekcji rąk (przy wejściu na teren urzędu gminy). W celu identyfikacji tożsamości wnioskodawcy konieczne będzie chwilowe odsłonięcie twarzy. Zalecamy również posiadanie jednorazowych rękawiczek oraz zabranie w miarę możliwości własnych przyborów do pisania.
  • Wszelkich opłat można dokonywać przelewem lub w banku na konto: 10 8589 0006 0190 0009 6032 0004.

Wysokości opłat:

  • Skrócony odpis aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu                               22,00 zł
  • Zupełny odpis aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu                                 33,00 zł
  • Sporządzenie aktu małżeństwa                                                                   84,00 zł
  • Wydanie zaświadczenia                                                                                17,00 zł
  • Poświadczenie własnoręczności podpisu                                                  9,00 zł
  • Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach                                             21,00 zł

Druki wpłat znajdują się w holu przy wejściu do urzędu gminy. Wpłaty w banku na rzecz gminy są zwolnione z dodatkowych kosztów.

Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do urzędu:
Urząd Gminy Słopnice
adres: 34-615 Słopnice 911
ePUAP: /ugslopnice/skrytka
adres e-mail: gmina@slopnice.pl
tel.: 18 3326 200.


KONTAKT Z PRACOWNIKAMI


Przypominamy! Bezpośrednia obsługa dotyczy tylko i wyłącznie osób, które nie są objęte kwarantanną lub izolacją i nie posiadają objawów choroby zakaźnej. Zwracamy się z prośbą o odpowiedzialne potraktowanie wprowadzonych zasad i ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w urzędzie gminy. Dziękujemy za wyrozumiałość. O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować  za pośrednictwem strony internetowej www.slopnice.pl oraz mediów społecznopściowych.